Thursday 24 February 2011

Miki i Donald


Ach jak ten tydzien zlecial :) Oto jestem znowu z czyms nowym.

Moje dwa dzieciatka  ogladaja ostatnimi czasy klub myszki miki na youtube :)
Postanowilam polaczyc przyjemne z pozytecznym i uszylam poszewki na poduszki. Jedna ma filcowego Donalda na froncie a droga myszke Miki .
To moje pierwsze poszewki w zyciu (maszyne mam dopiero od grudnia),wiec zdaje sobie sprawe z lekkich niedociagniec :)
Jak na pierwszy raz   musze powiedziec ,ze jestem zadowolona.
Here I am again with something new.
My children's love to watch Mickey Mouse Clubhouse on youtube.
I decided to sew pillowcases for them.One is with Donald Duck at the front(felt),the other one with Mickey Mouse.
They are my first pillow cases in life (I have a sewing machine only from December),so they are not perfect.As for the first time I have  to say that I'm happy.

Oczywiscie wspomniane postacie szyte sa z filcu recznie :)
Jestem tylko ciekawa jak to bedzie wygladac po praniu :p
Of course, these figures are made of felt sewn by hand.
I'm just curious how it will look after first washind.

 

Nie wszywalam zadnych guzikow i zamkow ,wiec tyl jest na zakladke

Back on the tab.

 


pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych majego bloga :) buziole ;*

3 comments:

  1. Pięknie Ci wyszły aplikacje i bardzo fajne poduszki ,ja tu nie widzę żadnych niedociągnięć :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne poduszki - precyzyjna robota :)

    ReplyDelete
  3. Świetne kreacje! Zapraszam na moje candy.
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO. Ula

    ReplyDelete