Wednesday 2 February 2011

wall stickers for childrens room///naklejki do pokoju dzieciecego z filcu

Welcome!!!

took a little break in sewing. My little Emily was sick , but now I'm back :)
I also designed and  sewed stickers to children rooms (by hand).
Today I would like to present few of them

Mialam chwile przerwy w szyciu ,bo moja mala misia Emilisia od niedzieli ma zapalenie spojowek i co chwile  myje  jej oczeta :/
Dzisiaj rano jednak zabralam sie do pracy (trafilo sie zamowienie ),i powstaly trzy misie,trojaczki jedno jajowe :p 
Oto jeden z nich

teddy bear
beda wisialy w przedszkolu nad lozeczkami dzieci

Pare miesiecy temu zrobilam tez wiele innych tym podobnych naklejek ,oto kilka z moich propozycji

cos typowego dla chlopcow
Cars and diggers for boys

and dolls , flowers , butterflys for girls
i dla dziewczynek

jeden kwiatek pokazany od tylka ;)
Wszystko szyte recznie !

5 comments:

  1. Wszystko fajne ,motylki cudne ! I to wszystko ręcznie !Podziwiam :)

    ReplyDelete
  2. troche machaniny igla bylo ,ale za to wiele radosci w sercu :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo podobają mi się autka :)

    ReplyDelete
  4. Śliczne. Mojemu synkowi bardzo spodobały się autka, a mi motylki :)

    ReplyDelete
  5. Twoje prace są dla mnie MEGA ODLOTOWE !!!!
    jestem pełna podziwu

    ReplyDelete