Monday 14 February 2011

Tilda dolls

Hi  !!!
Some time ago I fall in love in  Tilda's dolls

I bought a book 'Tilda's Summer Ideas' by Tone Finnanger and started to make my oneTilda's
So today I present you  my first few dolls


Jak juz kiedys pisalam wpadlam w trans Tildowy :)
Jakis czas temu kupilam ksiazke 'Tilda's Summer Ideas' autorstwa Tone Finnanger i zaczelo sie :)

Przedstawiam moje dotychczasowe zmagania sie z tym tematem :D

Tilda gardener


najbardziej balam sie jak mi wyjda wlosy ,
ale jakos mi z tym poszlo.
Wlasciwie to byla pierwsza rzecz uszyta na maszynie do szycia ,wczesniej szylam wszystko recznie.

w sobote zabralam sie do szycia kolejnych aniolkow :)
Dzisiaj skonczylam ,jupi !!!

Tilda Rosa
She did not want to pose straight :)
wiercicha z niej , nie chciala prosto pozowac ;)
And that one is for my good friend from Zambia
no i mam jeszcze jedna dame co ma kiecke szyta z tkaniny sprowadzanej z Zambii :)
Bedzie dla znajomej zambijki :D



slodko wygladaja ,ale paluchy bola od igly :D

Wszystkiego dobrego w dniu Walentego !!!!

Happy Valentine day!!!


6 comments:

  1. Piękne i perfekcyjnie zrobione !
    Cudne fryzurki i suknie :)
    Jestem pod wrażeniem !

    ReplyDelete
  2. te fryzurki spedzaly mi sen z powiek :D dzieki za dobry slowo, dzieki temu palce mniej bola ;p

    ReplyDelete
  3. Pierwsza podoba mi się najbardziej - bo w moich kolorach zrobiona :)

    ReplyDelete
  4. Jakież one piękne! Cuda wręcz.

    ReplyDelete
  5. naprawdę majstersztyk!jestem pod wrażeniem!

    ReplyDelete
  6. super są, pięknie się prezentują:)

    ReplyDelete