Saturday 19 March 2011

leniwy marzec


Prawie koniec marca  a tu cicho na blogu :/ Musze sie wiec usprawiedliwic :) mialam odwiedziny rodzinki (rodzicow) i wzielam sobie troche wolnego w szyciu :D Mam dowody w postaci fotek
przed Buckingham Palace z moja Emilka


ja Emilka i moj tata przed Buckingham Palace

London Eye

prawie cala rodzinka (bez babci) na stadionie wembley

Bylo bardzo milo goscic rodzicow w Londynie (pierwszy raz, a mieszkamy tu juz 8 lat), mam nadzieje ,ze odwiedza nas znowu!

Juz w poniedzialek wracam z moimi pomyslami !!!

5 comments:

  1. Grunt to rodzinka :-)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. No pięknie :)

    A może by tak otwarcie sezonu grilowego ??

    ReplyDelete
  3. Jeszcze wczesnie na grila :P

    ReplyDelete
  4. no niby tak ... ale ja niebawem w UK bede :)
    przyjade do Ciebie z Toporkiem :))))

    ReplyDelete
  5. No chyba ze tak :) przyjedz bo potrzebna mi niania do dzieci ;)

    ReplyDelete