Tuesday 22 March 2011

key rings///breloki do kluczy

Welcome !!!
finally something I made after the holidays
This time without the use of sewing machines, all by hand.

My lovely key rings :)
Here they are:

Zebralam sie po lenistwie i nareszcie cos uszylam :)
Tym razem bez uzycia maszyny do szycia ,wszystko recznie.
Oto one :

flowers on a black background, very simple and that is why beautiful
Dimensions 11cm by 6cm 
kwiatki na czarnym tle ,bardzo proste i dlatego piekne
Wymiary 11cm na 6cm



NEW!
Round key rings with sequins

Moja nowosc !
Breloki na okraglo :D z wyszywanymi cekinami



Thank you for visiting my blog :*

Przyznam ,ze sa bardziej czasochlonne niz te pierwsze ,ale wszywanie cekinow to prawdziwy relaks ;)

Do nastepnego posta ;) pozrawiam wszystkich odwiedzajacych :*

3 comments:

  1. Mnóstwo ręcznej dłubaninki,ale za to jaki efekt:)
    Cudne !

    ReplyDelete
  2. Podobają mi się wstawki z cekinów. Od razu też przypomina mi się historia, kiedy to wiele lat temu kupiłam sobie kilka torebeczek cekinów w różnych kolorach, bo miałam pomysł na wykończenie torebki, po czym mama postanowiła coś przekładać w moim pokoju i do tej pory cekinów nikt nie widział - włącznie z mamą :) Dodam, że od tego czasu była i przeprowadzka i remont, a cekiny się nie odnalazły. Mama podobno włożyła je tam, gdzie na pewno będzie pamiętała :D

    ReplyDelete
  3. ciekawa historia znikajacych cekinow :D czasem tak bywa z mamami, chca dobrze a wychodzi odwrotnie ;)

    ReplyDelete